Strona Główna

Zapraszam na moją stronę internetową „akademia uważności”, z której dowiesz się w jaki sposób prowadzone przeze mnie kursy, warsztaty i spotkania z uważnością (mindfulness) pomogą Ci:

– zredukować stres w swoim życiu osobistym i/lub zawodowym

– wykorzystać swój potencjał i możliwości

– zwiększy efektywność w działaniach w sytuacjach trudnych

– lepiej radzić sobie z bólem, trudnymi emocjami, uporczywymi myślami

– poprawić jakość życia, doświadczać go w pełni i odnaleźć spokój wewnętrzny

– rozwinąć intuicję, koncentrację i umiejętność troszczenia się o siebie

– czerpać satysfakcję z relacji i związków.

Kursy Mindfulness Based Stress Reduction mogą być prowadzone jedynie przez uprawnionych, certyfikowanych nauczycieli po ukończonym formalnym szkoleniu nauczycielskim MBSR.

dowiedz sie 1


OPINIE

„Uważność i pandemia Corvid-19 – jak połączyć niepokój o siebie, najbliższych i cały świat ze skupieniem, uwagą i wewnętrznym spokojem? Udział w prawie trzymiesięcznym cyklu spotkań w ramach Programu Redukcji Stresu ułatwił mi relację z napływającymi informacjami o zagrożeniu. Dzięki nietypowej formie spotkań on-line mogliśmy pomimo kwarantanny być w kontakcie i wzajemnie dawać sobie wsparcie. Cieszę się, że w tym trudnym czasie mogłam doświadczyć uważności, bo wtedy najbardziej była mi potrzebna.”

                      Danuta

„Podczas zajęć poznałam czym jest mindfulness. Było to dla mnie nowe zagadnienie, ponieważ nigdy wcześniej o nim nie słyszałam. Dzięki uważności zdałam sobie sprawę z tego, że w codziennych sytuacjach nie zwracałam uwagi na wiele rzeczy, nie radziłam sobie ze stresem i własnymi emocjami. Często nie skupiałam się na samej sobie i na tym co się dzieje w danej chwili. Ciągle byłam gdzieś dalej. Dzięki zajęciom zaczęłam dostrzegać co się dzieje w danej chwili, przyjmować docierające do mnie informacje jasno a nie przez wcześniej ukształtowane poglądy i osądy.

Udział w zajęciach pozwolił mi doświadczyć jak mogę być świadoma własnego ciała, oddechu i jak może to być przyjemne. Na początku kierowanie uwagi na własne ciało nie było proste, ponieważ po pewnym czasie w głowie pojawiało się tysiące myśli, o tym co musze jeszcze zrobić, , czego nie zrobiłam, co się wydarzyło danego dnia oraz analiza wszystkich sytuacji, które ostatnio miały miejsce w moim życiu. Niemniej jednak chwile, w których kierowałam uwagę na oddech i na ciało przynosiły mi wewnętrzny spokój. Jestem przekonana, że to co wyniosłam z zajęć w dużym stopniu przełoży się teraz na moje życie i inne postrzeganie trudnych i problematycznych sytuacji w moim życiu. „

Studentka II roku fizjoterapii